פיתוח מוצר | אב טיפוס | קציר הנדסה

קציר הנדסה

אנו בקציר הנדסה עוסקים ב- פיתוחי מוצר חדשים, תכן מכאני ואבי טיפוס.

אצלנו תעברו תהליך מקצועי ומוקפד של פיתוח מוצר לצד ייצור אב טיפוס, בדגש על ביצוע תכן הנדסי. אנחנו מתמחים בפיתוח מערכות הנעה לרכב ומכונות, עיצוב ופיתוח מוצרי ספורט ומתקני משחקים, תכן מכני לעמדות תצוגה, עמדות מחשב, קונסטרוקציות ועוד, וזאת תוך עמידה מלאה בתקן האזרחי והצבאי, ובסטנדרטים המחמירים של ענף הרכב ותחום מוצרי הספורט. בקציר הנדסה תיהנו ממקצועיות גבוהה, בטיחות ללא פשרות, ומליווי צמוד בכל שלבי פיתוח המוצר והפרויקט, לרבות פיקוח, ייצור ובדיקות איכות.

מרעיון למוצר - תהליך פיתוח מוצר

מחקר וסקרי שוק SRR
מחקר וסקרי שוק SRR
חלופות, סקיצות הדמיות ומוקאפים SDR
חלופות, סקיצות, הדמיות ומוקאפים SDR
תכנון מוצר - תכן הנדסי PDR / CDR
תכנון מוצר - תכן הנדסי PDR / CDR
חישובים ואנליזות
חישובים ואנליזות
תכנון מוצר - תכן הנדסי
אבטיפוס - יצור ובניה
יעוץ ושיפור תהליכים הנדסיים
יעוץ ושיפור תהליכים הנדסיים

פיתוח מוצר טכנולוגי

אנו מלווים את כל הפרויקט מראשיתו עד אספקתו ללקוח על כל שלביו, כולל ,תכנון מוצר, יצור והרכבה. ראוי לציין אנו נעזרים גם בקבלני משנה מקצוענים (שמלווים אותנו לטווח ארוך), יש להדגיש – תחת פיקוח קפדני! בארץ ובחו"ל

ראשית, בין אם צריך רק תכן או אפילו רק שעת יעוץ או שיחת יעוץ, בכל מקרה אנו תמיד זמינים לכל בקשה.

פטנט הוא זכות משפטית הניתנת  לבעל המצאה לתקופת זמן מוגדרת. בזמן שבעל ההמצאה מונע על ידי רישום ההמצאה כפטנט את העתקה ואף שימוש בהמצאה שלא באישור.

  1. ביצוע אפיון המוצר וסיוע בקבלת החלטת כדאיות כלכלית.
  2. פיתוח הרעיון שלכם למוצר מוגמר.
  3. והחשוב ביותר ליווי צמוד בכל שלבי הייצור, יצרנים, ספקים ובניית תוכנית עסקית.

המונח "זיווד אלקטרוני" מגיע מהמילה מזוודה, הוא מעטפת או אריזה ייחודית למכשירים אלקטרונים השומרת מפני פגיעה פיזית או חשמלית לכרטיסים והמכשירים האלקטרונים כגון מארז מחשב. לעוד שאלות נסה את עמוד שאלות ותשובות לעולם הפיתוח.

פיתוח מוצר הדרך ל - אב טיפוס

אנו בקציר הנדסה נלווה אתכם בכל שלבי פיתוח המוצר, מהחלום ועד המציאות. אנחנו מעניקים לכם מעטפת 360° הכוללת ניהול, פיקוח, בקרה ותקצוב לאורך כל שלבי הפרויקט, החל מהפגישה הראשונה, דרך אפיון המוצר והסקיצות הראשוניות ועד לקבלת תוצר סופי מושלם.
חשוב לדעת, כי שלב המחקר והפיתוח הוא שלב ארוך ומאתגר, המצריך שיתוף פעולה הדוק ופורה בין מהנדסים מכניים לבין מהנדסים מומחים בתחומי הפרויקט. מטרת העבודה המשותפת היא לשלב כוחות ולהגיע לתוצאה אופטימלית, וזאת תוך התמקדות בדרישות המוצר, ציפיות הלקוח וכמובן - עמידה במגבלות התקציב!

*תכנון מכאני מהווה חלק חשוב ומרכזי ביותר בתהליך כולו, משום שהוא זה שמאגד ושוזר את התחומים השונים תחת קורת גג אחת.

אבי טיפוס
אב טיפוס
אב טיפוס פטנטים והמצאות
חברות פיתוח מוצרים
זיווד אלקטרוני מה זה?
פיתוח מוצרי פלסטיק

תחומי מחקר ופיתוח מוצר

מחקר וסקרי התכנות

תהליך פיתוח מוצר הוא מעין מסע, המצריך חקירה דקדקנית של השטח ותכנון מקדים. לכן עוד לפני עשיית 'הצעד הראשון' אנו מקפידים על ביצוע סקר שוק, ניתוח קהלי יעד, מחקר מתחרים, רישום פטנטים ועוד מגוון פעולות שמביאות לדיוק טכני וקונספטואלי גבוה ולחיסכון משמעותי בזמן ובכסף

תכן הנדסי - תכנון מוצר - תיכון

תכנון המוצר נעשה על ידי צוות מהנדסים ומעצבים שייקחו את הרעיון שלכם ויהפכו אותו למוצר ממשי. נבחרת המומחים שלנו תתכנן את המוצר בתוכנות הדמיה תלת מימדיות מתקדמות, תבצע חישובים הנדסיים מדויקים ובסוף התהליך תספק לכם תיק ייצור - ממש כפי שדמיינתם

יעוץ ושיפור תהליכים הנדסיים

צוות ההנדסה שלכם עסוק? אנו מספקים תיעוד הנדסי לפרויקטים קיימים, תיקי מוצר ותיקי ייצור. תכננתם מוצר והוא זקוק למקצה שיפורים? אנחנו כאן עבורכם, עם ניסיון של מעל 10 שנים בפיתוח, טיוב ומענה לכל בעיה שלא תבוא

אב טיפוס, מוקאפ וייצור סדרתי

אצלנו תמצאו לא רק תכנון הנדסי ברמה הגבוהה ביותר, אלא גם ליווי וייצור אבי טיפוס ומוצרי מדף. שירותים אלו ניתנים עבורכם באמצעות ספקי משנה מקצועיים ועתירי ניסיון, שעובדים מול חברתינו מזה שנים רבות. אל תשכחו שבסוף התהליך - העוגה עלינו!

תומאס אדיסון

"לכל בעיה ישנם שני פתרונות - הפתרון הלא נכון, והפתרון שלי"

פיתוח מוצר - השלבים שכל מוצר חייב לעבור

יש לכם רעיון למוצר? נהדר! אבל לפעמים רעיון, טוב ככל שיהיה, אינו מספיק כדי להפוך מוצר למוצר נחשק בקרב הצרכנים, בין אם מדובר בקהל עסקי, תעשייתי, צבאי או פרטי. לפני שמתחילים בתכנון ופיתוח מוצר מומלץ לבדוק האם למוצר הזה יש בכלל ביקוש. רק לאחר ניתוח קהל היעד, ביצוע מחקר מתחרים והבנת היתרון היחסי של המוצר שלכם, אפשר לעבור לאפיון המוצר שהולך לכבוש את השוק, ובגדול. דבר נוסף שחשוב לדעת בפיתוח מוצר הוא שקונספט אחד בלבד עלול לא להספיק. לכן רצוי לחשוב על כמה אפשרויות לפיתוח מוצר – מבחינת חומרי גלם, טכנולוגיה, עיצוב ועוד. אחרי שסימנו "וי" על שני השלבים הראשונים, זה השלב לתת למהנדסים של קציר הנדסה לזרוח, ולעבור לתכנון המוצר. הצוות המקצועי שלנו יתכנן עבורכם את המוצר באופן המדויק ביותר, ובסיום התהליך תוכלו להיווכח בעצמכם איך הרעיון שלכם הפך למציאות. השלב הבא בתהליך פיתוח מוצר הוא חיוני ביותר, כזה שרצוי לא לדלג עליו – הכוונה כמובן לפיתוח אב טיפוס.

 

מדוע כל כך חשוב לייצר אב טיפוס?

לייצור אב טיפוס יש חשיבות גדולה בטרם עוברים לייצור המוני ומבצעים חדירה לשוק.

האב טיפוס, קרי הדגם הראשוני של המוצר, נועד לשמש את המפתחים לצורך ביצוע ניסיונות ובדיקות שונות בנוגע לתפעול המוצר, איכותו ואמינותו.

מודל זה מאפשר למפתחים ולמהנדסים לבחון את המוצר, ללמוד אותו ולהתנסות בו – ובהתאם למסקנות המחקר לבצע בו שיפורים ואף שינויים שישתקפו במוצר הסופי.

פיתוח אב טיפוס שונה באופן מהותי מייצור המוצר המוגמר, ומצריך שיטות עבודה אחרות; בעוד המוצר המוגבר נבנה בפס ייצור, אנו בקציר הנדסה בונים אב טיפוס ללקוחותינו בעבודה פרטנית המאופיינת בירידה לפרטים הקטנים ביותר.

 

זיווד אלקטרוני - החליפה שהמוצר שלך צריך

בעשור האחרון חלה התפתחות מואצת בעולמות עיצוב המוצר, מגמה שהעלתה את חשיבותו של תחום הזיווד האלקטרוני בפיתוח ותכנון מוצרים. כמזכירים את המונח זיווד אלקטרוני מתכוונים לאריזה או למעטפת של מכשיר אלקטרוני כזה או אחר.

החשיבות של זיווד אלקטרוני בתחום מוצרי החשמל מובנית מאליה. כל מכשיר אלקטרוני נדרש לכיסוי שישמור עליו מנזקים ופגיעות חיצוניות, שכן מדובר במוצרים המורכבים מחיוט, שבבים, לוחות אלקטרוניים וחתיכות קוורץ הזקוקים להגנה. אלא שהזיווד של מכשיר אלקטרוני מגן גם על האדם אשר עושה שימוש באותו מכשיר, מפני סכנת התחשמלות ופגעים אחרים העלולים להיגרם כתוצאה בתפעול מכשיר אלקטרוני.

 

ניתן לייצר את הזיווד ממגוון חומרים, לרבות מתכת, זכוכית או פלסטיק. חברת קציר הנדסה מקצה משאבים רבים בהתאמת הזיווד המתאים ביותר לכל מוצר ומוצר, הן מתוך הבנת החשיבות בשמירה על בטיחות המוצר והמשתמש, והן בשימת דגש על פונקציונליות, נראות ואסתטיקה.

 

מעבר לאיכות המוצר, מעצבים וחברות מסחריות מודעות לאפקט השיווקי של עיצוב האריזה, אשר לא פעם מהווה גורם מכריע בהעדפה הצרכנית, לעתים לא פחות ובמקרים מסוימים אף יותר מרמת האיכות הטכנולוגית של המוצר.

Innovation
creative&

Design

פיתוח זיווד למחשב
פיתוח מוצר למוזיאון בית התפוצות
בית התפוצות פיתוחי מוצרים
הנדסת מוצר
Leading through innovation

10 שלבים בפיתוח מוצר

החלום - הרעיון הראשוני
מחקר וסקר שוק
חלופות ותכן ראשוני
מיקוד רעיון המוצר
מחקר וסקר שוק
מוקאפ
תכן סופי
אב-טיפוס
עיצוב תעשיתי ומיתוג
תכן הנדסי ליצור סדרתי
מוצר מדף 💎

שלח לנו הודעה